Perfect!

Jag har dansat dansmatta. Om dessa fötter kommer att kunna gå igen eller ej vet jag inte. Det lär ju visa sig. Jag har iaf dansat i 100 minuter och det börjar kännas i fötterna. 20 av dessa minuter körde jag nonstopmode och det gick väldigt bra. Därför har jag nu samlat ihop lite statistik för det tycker jag är roligt. Den som har använt DWI vet vad de här siffrorna betyder, ni andra bryr er nog inte.. 8)
Jag dansade mitt nonstopmode i 21 minuter och slog sammanlagt ner 3311 steg. Det blir i snitt 157 steg i minuten. Av dessa 3311 steg var 2,8% missar. Dvs jag gjorde stegen men missade timingen. Resterande skala (stigande) är Boo, Ok, Good, Great och Perfect. Mina steg fördelade sig som följer:
Boo: 1,0 %
Ok: 0,1 %
Good: 0,3 %
Great: 7,8 %
Perfect: 88,0 %
Jag är själv mycket stolt. Den högsta combon (dvs flest antal perfect- och great-steg) jag tog på rad blev 1008 st. När jag såg att den hade gått över 1000 blev jag distraherad och missade. Jävla bajs. Mitt tidigare rekord var nämligen 250 så jag blev lite överraskad. Nå. Den totala poängen blev iaf 688 928 076. En liten parantes till detta kan vara att jag avslutade med esc-knappen när jag låg på guldnivå (så långt man kan ha kvar till att få game over) för jag fick så ont i fötterna. En annan liten parantes är att jag slog mitt alltimerecord i enstaka låt innan jag började med nonstop mode. Oiiiiiii. Vilken koordinerad dag 8)

Nu snöar det ute. Varför snöar det? Varför snöade det igår och varför har det snöat till och från hela dagen idag? Jävla kukväder. DÖÖÖÖÖÖ. Jag vill ha sommar nu. Eller vänta.. det snöar inte, det störthaglar. Jaja.. det är ju lite bättre iaf.

Nu ska jag bada och tvätta mitt hår för jag är svettig som själva fan. Toodeloo.

Kommentarer:
Postat av: icka

Det var imponerade siffror. Duktigt duktigt!

2006-04-05 @ 17:10:47
Postat av: Linderholm

Oo, inte illa. Jag fattar inte siffrorna, men de är ju bättre än de jag brukar ha...haha

Postat av: mirijam

Oj, det må jag säga. Jag vill också ha en dansmatta. Vad är en dansmatta?

2006-04-06 @ 16:52:11
URL: http://mirijam.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits