schleten

Imorse när jag vaknade hade någon lagt ca 1,13 ton bly på mig samt flyttat mig till Jupiter. Det var således mycket jobbigt att ta sig upp, jag snoozade i en och en halv timme nästan. Jag undrar ifall det kan vara så att jag håller på att falla i koma? Igår somnade jag framför teven vid 22 och var sedan helt förstörd när jag skulle försöka lägga mig en timme senare. Sängen var obäddad eftersom jag hade tvättat och det hela resulterade i att jag höll på att börja gråta lite och svor väldigt mycket över hela läget. Sen la jag mig och talade lite med darling, vilket gick dåligt eftersom jag närapå somnade i luren. Hm. Jag kanske har den Okända Folksjukdomen: Megatrötthet och är döende. Jag får akta mig för kvällstidningarna idag ifall jag inte vill bli domedagsskadad.

Jag undrar om någon vet något ställe där man kan få tag på 1. träbitar av olika slag
2. gamla och skruttiga tält för en billig pänning
3. hängmatta med fötter


Jag skulle även kunna skriva "snygga och billiga skor" där men det behöver jag inte nu eftersom jag via proxy har lyckats få tag i ett par Hush puppies som är gröna och fina och alldeles alldeles underbara. De kommer till mig i slutet på veckan.. gudars så ljuvligt.

Nu måste jag väl författa mina dumma mål för att vara lärare. Gud i himmelen vad jag tycker att det är TRAMS. Gah.

Kommentarer:
Postat av: Linderholm

Mina mål med att vara lärare är att traumatisera och skrämma barn, för att avskräcka dem från vidare studier.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits