Under behandling

Hahahah "Sedan tar han upp sin väska och går muttrande från platsen".
Det är ju hur kul som helst. Jag undrar vad han muttrade. Han var säkert en supervåldsman eller nåt som äter linneklädda taniga småpojkar till frukost. Haha.. det är så roligt att man kan dö. Tankarna går osökt till Pulp Fiction när småbusarna ska råna matstället som Samuel L Jackson och John Travolta har valt som frukostställe efter att ha skrubbat bort hjärna från insidan av bilen. Det är också lite komiskt.

En annan sak som är lite rolig är Kim Hartman. För den som har missat det kan jag tala om att det är snooker-VM i Sheffield just nu och Hartman förekommer väldigt ofta på Eurosport. Han säger många roliga saker och det finns till och med en hemsida med bevingade ord från detta geni. Igår sa han:
"Mångas världsbild är vänd uppochner nu. De som har bilder på John Higgins hemma är självklart redan satta under behandling."
Skojig. Han svarar ju på sms i sändning och har en förmåga att börja svara litegrann men sen stanna upp i en förklaring eller mening och bara bli tyst. Sen tar han vid någon helt annanstans och allt blir väldigt förvirrat. Idag var det någon som hade frågat hur högt ett snookerbord är. Hartmans kommentar: "Sen är det något snille som undrar hur högt ett snookerbord är..." Varför var han snille? Varför sa han så? Frågorna är många.. 8)

Igår blev jag matförgiftad eller nåt av mat från ÖB. Det var hemskt. Jag har plågats som en gris hela natten och nu först börjar jag känna mig lite normal i kroppen. Dumt. Maia kom förbi för en stund sedan. Det var roligt. Hon hade nämligen provat en balklänning och kunde nu inte få av sig den. Det var ett trevligt litet besök.

Nu ska jag dricka vatten. Hejhopp.

Kommentarer:
Postat av: mirijam

Om du ska starta en ny hemlig blogg, får jag läsa den då?

Postat av: Icka

http://hem.bredband.net/gameover/kimhartman.htm

Om ni klickar på denna länk kan ni läsa många roliga kommentarer som allas vår superkommentator, Kim Hartman har kläckt ur sig.

2006-04-19 @ 17:28:36
Postat av: Icka

Länken blev ju inte klickbar men ni som vill se sidan kan säkert lösa det ändå.

2006-04-19 @ 17:30:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits