Vaxa, var tyst och var pryd

Igår var jag i "vad sänder det hör för budskap till unga flickor"-mode och därför mycket upprörd. Min kväll bestod i att titta på Top Model. Stort misstag. Jag höll på att bli galen när någon slymig italienare på 1.40 flämtande förklarade att han tyckte att Anna var så bra för hon var blyg och sa nästan ingenting. Han ville helst inte att flickor skulle prata överhuvudtaget. Den svenska tjejen Florina som pratade med honom blev automatiskt alldeles för "flörtig" och gick bort på en gång. Anna fortsatte att få beröm för att hon var så blyg och försynt. Mycket upprörande. Man ska inte vara blyg och försynt ifall man ska lyckas med något. Man ska slåss med näbbar och klor för det som man tycker att man är värd och dessa tjejer tycker uppenbarligen att de är värda att bli toppmodeller. Jag blir meget upprörd när jag hör italienarbastarden uttala sig på sådant sätt och får de andra i juryn att hänga på. USCH.

Sen fortsatte min kväll med att titta på Sex and the City. Men se det gick inte alls, för jag blev så upprörd över att 1. Carrie kunde inte ha sex förrän hon genomgått en mycket smärtsam vaxbehandling. När hon berättade detta för Samantha och co sa de inte "men strunt i det, det är klart att du kan knulla" utan istället "get on with it, det finns inte så många bra män att ha sex med" (dvs bra=sånna som kan nedlåta sig till att ha sex med Carrie Bradshaw som är snyggare än de flesta fotomodeller, fast bara ifall hon har vaxat könet). 2. Miranda fick sina sexljud upprepade för sig och höll på att dö av skam och skräck. Fan vad coolt det hade varit ifall hon tagit det med en klackspark, men neejdå, hon rusar upp till lägenheten och smäller igen dörren bakom sig med två mycket välregisserade röda fläckar på kinderna. Galenskap.

Nu måste jag duscha och bege mig till Ängelholm. Ikväll får jag besök och det ska bli så löjligt trevligt att ni anar inte. Jag ääääälskar valborg. Gudars skymning. Valborg is the shit. Too.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits