Godbitar

Jag vaknade med en katt på armen och en grym huvudvärk.. det kan ha nåt att göra med att jag knappt kan äta pga. den här jävla medicinen som jag äter. Min navel ska dö.. och den är på god väg.

Dock.. det finns ingen anledning att jag ska dra ner mina medmänniskor i min misär, istället vill jag bjuda på
Sten som borde få åka på en egen barturne enligt hotelldirektörn. Hahahaha. Sten är så jävla cool man kan bli, Sten simmar fram till glaset när någon vill fotografera honom. Awwwww. 8)

Nästa glädjeämne är dessa små liv. Gud vilka underbara sötnosar, jag vill ha allihopa. Hohoho, då ska jag sticka en tröja till var och en med deras namn på 8)

När jag kom hem igår hade jag minst sagt en proppfull brevlåda. Mitt i alltihopa hittade jag ett brev och lite choklad som Alma hade skickat. Alma är så duktig. Trots att hon bara är lite mer än ett halvår gammal är hon så duktig och kan skriva och handla utsökt choklad. Alma rules. 8)

Igår såg jag på fotboll.. det var ganska trevligt och bådade ganska gott inför VM. Det som är lite tråkigt med fotbollsVM för svenska herrlandslaget är att det antingen går skitdåligt eller skitskitbra. Antingen slår de ut Argentina eller tar brons, eller så går de inte vidare från gruppspelet och "spelar oinspirerat" de sista matcherna i gruppspelet. Jag tror att jag ska föra räkning på hur många gånger någon kommer att säga att någon eller hela laget spelar "oinspirerat". Det är fan ett värre modeord än "pretantiöst". Jaja. Nu ska jag väl göra nåt annat oinspirerat. Hejsvej.

Kommentarer:
Postat av: mirijam

Jag tycker verkligen inte om katter men jag tror att jag nyss blev omvänd! Är det en kiiise? Är det en råtta? En naken kanin? My god, så skrynkliga och söta!
Som du fattat om du läst min blogg så känns skurup fantastiskt avlägset, men troligtvis bli jag och Tobbe malmöiter till hösten. Eller sensomaren. Eller nåt. Augusti vore nice, det är väl det jag hoppas på. Men man ska ha jobb, man ska ha boende så man slipper sova ute osv så det är ju ett helt litet företag att flytta... Men det blir nog bra till slut.

Postat av: Hans

Läst på wighsnews.se:

Riksnyheter
Göteborg: Man fast sänggavel
Räddningstjänsten har larmats till en bostad i Kållered i Göteborg då man skall klippa loss en man som sitter fast med handfängsel i en sänggavel. / Fia
Jun 4, 2006, 04:31

Tehe :P

2006-06-04 @ 13:44:00
Postat av: Mathias

ET goes pussycat.

2006-06-05 @ 16:46:17
Postat av: naga

helenan skriver för sällan! meeeer.

2006-06-07 @ 22:12:57
Postat av: caisa

Hihi, är det en sån här dansmatta du brukar leka med: http://www.dumpalink.com/media/1148631090/Amazing_5_year_old_DDR_player

2006-06-09 @ 16:46:06
URL: http://caisacaisa.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits