Återkomma

Jahaja. Det är nog dags nu att jag ska studsa tillbaka. Jag har skrivit en dispensansökan och skickat in till den som bestämmer. Det var vidrigt. Jag kan lägga ut alla skrifter som jag gjort angående den här saken här, men dispensansökan kommer ingen annan att få se. Aldrig har jag väl krälat så mycket för någon som inte förtjänar att bli krälad för. Fy fan.

Det är lite som ett maffiaförfarande. När jag kommer och ska försvara det betyg som är på tapeten börjar de dingla med ett annat betyg som hänger löst, och bara så jag vet sätts inte betygen förrän den 16e juni. När jag har blivit förnedrad tillräckligt måste jag be jävligt snällt och ta på mig allt ansvar för att eventuellt få "strafflindring". Det är ju strålande.

Men nu är det såhär och I'll be damned om jag ska deppa ihop och förstöra en massa shit p.g.a. en vuxen kvinna som beter sig som en osäker mellanstadieunge. Får jag inte den här dispensen så får jag väl läsa HistD och ta försörjningen som den kommer. Så fort jag får beskedet ska jag ge mig på uppgiften att försöka byta skola (ifall jag inte mot förmodan skulle få dispens och får möjlighet att avsluta mina studier som det var planerat till julen -06) Vad som än händer ska det bli en jävligt trevlig fröjd att bli fri från Mah:s grepp. Ojijoj.

Men det är fint att de demonstrerar sina muskler på alla möjliga sätt och det känns jättebra att de verkligen valde en värdig motståndare. Jag har pratat med många om detta hade kunnat hända ifall jag istället hade varit en man på 30+. Alla är rörande överens om att det nog troligen inte hade hänt då. Jag känner också det. Att döma efter det som jag har sett om vilka metoder de tillämpat tror jag inte att de skulle våga köra samma grejer mot en person med mer pondus. FANSKAP vad jag hatar att jag inte har pondus nog. Men jag är 24 år, hur mycket pondus förväntas man kunna skaffa på den korta tiden? Nåja. Hädanefter ska jag iaf kliva upp flera steg på pondusskalan och sluta vara så förbannat mesig och korrekt. Mah har förstört en "snäll flicka", what is the world coming to?

Nåja.. den feta damen har inte sjungit än.. det ska jag vänta med att göra 8)

Kommentarer:
Postat av: Linderholm

Jag kan vara Wagner-kör när den feta damen skall sjunga!! 8) *harklll*

Postat av: caisa

morrrr... jag blir skitförbannad. Tycker att du är stark som fan. Låt dem inte sänka dig. You go girl! (tittade på Ricki Lake idag)

2006-05-29 @ 21:32:14
URL: http://caisa.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits