Trams och trams

Idag kommer det några nissar utrustade med en skruvmejsel till mitt hem. De ska skruva fast lampan under köksskåpen och sen gå igen. För besväret måste jag tömma hela jävla diskbänken och se glad ut. Det kanske inte hade varit så jobbigt ifall det inte var så att jag inte orkar göra sådant trams vid den här tiden. Gah.

Sen måste jag åka till Ängelholm. Det ska bli storslaget. Jag har ju knappt någonting att göra denna vecka så det blir till att undersöka skolan flitigt. Jag ska försöka haffa studievägledaren och prata med henne. Vad jag nu ska fråga henne, det vete fan, men jag får väl komma på nåt som antyder att jag är intresserad. På torsdag frågade min handledare mig ifall jag ville följa med på ett studiebesök på Helsingborgs Dagblad tillsammans med hennes klass i SFI. Jag funderade ett tag (0.1 sekund) och kom fram till att det nog inte ger speciellt mycket till min utbildning. Så på torsdag måste jag också hitta nåt spännande att ägna mig åt.

Usch.. det är varmt och jobbigt och jag vill gå och sova igen, inte rensa diskbänken och inte planera för dekorationsmöte och inte klä på mig och åka till andra sidan Skåne. Uää. Uää.

Fast jag har en darling som är snäll och rar och alldeles alldeles underbar. Vore han här skulle han trolla bort allt som irriterar mig. Fast han är inte här utan han har åkt tillbaka till Kungsbacka - snyft och snörvel. Men jaja. Jag får väl fuckme gå upp och göra en massa skit nu. Ååååh, vilket fantastiskt utnyttjande av min livstid.

Kommentarer:
Postat av: Linderholm

Hm, din darling (eller eventuellt du) har nog missuppfattat något, det är meningen att man ska vara tillsammans med sin darling.

Postat av: icka

Kallas elektriker för nissar? usch och fy!

2006-05-02 @ 22:45:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits